Znormalizovanie sa do abnormálnych koľají znamená prispôsobenie sa niečomu (rozumným a hrdým ľuďom) neprirodzenému respektíve celkom sa podľa toho nechať (v základoch) sformovať pokiaľ chce človek prežiť medzi tými (orwellovými sviňami indoktrinovanými) morálnymi zvieratami - morálnymi v zmysle tohtohľa Hayekovho výroku:
Štát prestáva byť súčasťou utilitárnej mašinérie určenej na to aby pomáhala jednotlivcom čo najlepšie rozvíjať ich osobnosť a stáva sa "morálnou" inštitúciou kde slovo "morálny" nie je protikladom slova "nemorálny" ale označuje inštitúciu ktorá vnucuje svojím členom svoje názory na všetky morálne problémy či už sú tieto názory morálne alebo naopak veľmi nemorálne. V tomto zmysle je nacistický alebo hocijaký iný kolektivistický štát "morálny" zatiaľ čo liberálny štát takým nie je.
Mimochodom, čítajte dobre, správne:
Hayek tu nehovorí že kolektivistický štát je morálny, aj uvodzovky okolo toho slova to napovedajú, on vlastne tvrdí pravý opak. Ale ani netvrdí že morálka tu absentuje úplne. Ale absentuje tu lebo onen liberalizmus si mukli (indoktrinovaní tými novodobými orwellovými sviňami) vysvetľujú scestne -:
Komentáre
Nejdřív by jsi měl dovysvětlit pár věcí.
Jakou máš, spolu se socialistou Hayekem, představuješ nekolektivistické zřízení. Cochcárnu?
Morálka, podle Tebe a Hayeka závisí na společenském zřízení?
O morálce a etice mám celkem jiné přesvědčení jako Ty a nositel Nobelovy ceny.
Iný (môj) pohľad na morálku
Obecný darwinovský názor na původ morálních zásad lze asi nejlépe shrnout následujícím způsobem: lidé mají sklon k morálním soudům které jim pomáhají předat geny do dalších generací (nebo alespoň k soudům které by tomu napomáhaly v prostředí ve kterém probíhala evoluce člověka). Morálka je tedy neformálním kompromisem mezi vzájemně soutěžícími oblastmi genetického zájmu jednotlivce, každá z nich se snaží utvořit morálku podle svých vlastních potrěb a používá k tomu všechny páky které se jí nabízejí.
Nekolektivistické zřízení
ps: Co je to Cochcárna?
Jin Jang
robentin,
nacionalizmus smeruje k dosiahnutiu suverenity národa ustanovením národného štátu, nacionálny socializmus=pravicový.
Náš nacionalizmus je nie biologický pud, ale mravný charakter; nie nenávisť k niekomu, ale horúca láska k svojeti. Táto naša svojeť, to je naše kresťanské vierovyznanie, naše slovenské národné povedomie, naša reč, naša národná írečitosť, naše Slovensko.“ – Jozef Tiso, 16. august 1939
http://www.google.sk/url?sa=t&source=web&cd=10&ved=0CFUQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fwww.tyzden.sk%2Fcasopis%2F2008%2F40%2Fnacionalizmus-vs-narodovectvo.html&ei=kOudTcKRFI3BtAbexc28BA&usg=AFQjCNHwh7cdOb0wErEmpT54iosqMwYCzA
Téma
ps: Hayek bol socialista? - Kde ten Mito chodi na tie blbiny - ale mozno to myslel inak - aj si viem predstavit ako - ale taktrochu o nom aj pochybujem...
pps (pre Mita): pozri link na konci tohto mojho clanku, bod 24.-D, pismeno E. Pricina kurvenia sa - ano, morálka závisí na společenském zřízení - Rudolf Hoess bol velitelom v Osvienčime - odpozoroval to.
Robentine, odvolávač sa na Hayekena,
To si celej Ty. Víš co je určením vysokých ško?. Ani náhodou encyklopedické znalosti. To jsme si přeskákali na gymplu. Umět studovat!
Ano, Hájek byl přesvědčením socialista, co chodil do kostela.
Socialistu, třeba i francouzského, bez tendence sdružovat se, si nedokážu představit.Ano, individualismus si umím.Ale socialistu bez souručenství neumím.
Hájek byl poplatný době studené války.A víš proč Američani zavedli pojem studená válka? Já Ti to povím. Protože se bíáli, bojej a báti se budou Rusáků. Vzjmenuj mi aspoň dvě vítězství Američanů ve válkách, které rozpoutali. Ve jménu tzv. demokracie povraždili státisíce civilistů, A vodtáhli se svěšeným ocasem Jako Rusi z Afganistanu. I oni odtáhnou.Věř mi.Sami je školili, dodávali zbraně a teď jim s nima sestřelujou vrtulníky.
Sociální demokracie se neobejde bez kolektivismu. Jinak je to mlácení prázdné slámy. A právě takový je Tvůj Hájek. Poplatný době, nositel Nobelovy ceny. Ekonom se se sklony k filozofování. Odtažitému.
Víš Ty vůbec, kde jsou kořeny morálky? Ano, v rodině. Ale rodina žije v určitém prostředí.
Ve světonázoru.Od blahé paměti v moboteistickém náboženství.
Neškoď jiným! Tvá svobofa končí tam, kde začíná svoboda jiného individua.Ty liberále.
Cochcárna je můj výraz pro chaos. Kdy si každej dělá co chce.
Promiňte mi, učím se
robentin-tomuto rozumiem:
< Katuska moja,
< ak sa nenahnevas
< myslim ze techniky Lectio Divina
< by sa dali pouzit i na tento zhudobneny text :)
< http://www.youtube.com/watch?v=s_lMNufI3hA&feature=related
<
< Send Me An Angel lyrics
<
< The wise man said just walk this way
< To the dawn of the light
< The wind will blow into your face
< As the years pass you by
< Hear this voice from deep inside
< It's the call of your heart
< Close your eyes and your will find
< The passage out of the dark
<
< Here I am
< Will you send me an angel
< Here I am
< In the land of the morning star
<
< The wise man said just find your place
< In the eye of the storm
< Seek the roses along the way
< Just beware of the thorns
<
< Here I am
< Will you send me an angel
< Here I am
< In the land of the morning star
<
< The wise man said just raise your hand
< And reach out for the spell
< Find the door to the promised land
< Just believe in yourself
< Hear this voice from deep inside
< It's the call of your heart
< Close your eyes and your will find
< That we are out of the dark
< Here I am
< Will you send me an angel
< Here I am
< In the land of the morning star
< Here I am
< Will you send me an angel
< Here I am
< In the land of the morning star
<
< dobru nocku
< :-*
20.------------ 25.9.2008 12:29
> Robert, naozaj zvlastnym sposobom
> sa snazis ziskat si zenu. Najprv vsetky intimnosti
> z rozhovorov das na internet, potom siahas na moju vieru -
> na nieco co je mne svate. Porovnavas ma s tvojimi vyssimi
> manazermi - ktori pre teba predstavuju triednych nepriatelov
> a zacina mi vychadzat ze sa k tebe ja chovam
> este horsie ako oni!
>
> Takze moje maily sa ocitli na internete,
> moja viera bola zosmiesnena,
> uz nechces o tom nic pocut - aj ked si na zaciatku
> vravel ze sa mozeme o tom porozpravat - ze ta mozem
> oboznamit aj s Pismom -> zrazu to asi neplati!
> Ale ja som ta zla! No ok Robko! Chcel si po mne
> aby som ti dala volne dychat - tak ja ta dusit nebudem!
> Ja ti totiz neverim ze ma lubis,
> neverim tomu aj ked sa vravi ze 1000 krat opakovana
> loz sa stane pravdou! Laska vyzera uplne inak!
> Ty sledujes za vsetkym len svoje egoisticke zaujmy - tvoj blog,
> myslis si ze len ty! si veriaci
> a uz mam toho plne zuby.
> Preber sa clovece!
Robentine, nekolektivisticky kolektivistický,
A jestli netušíš, že byl přesvědčením socialista se silným náboženským cítěním ( což se nevylučuje, i Hitler byl nábožensky cítící a Bohem vyvolený), tak studuj a nezesměšnuj mne, protože vím o Hayekovi asi víc než Ty.
A když už jsi vspomenul DW a jeho teorii evolučního vývoje.dokážeš, alespoň laicky vysvětlit, proč najednou, z ničeho nic,v případě opic přestala fungovat?
Vyvstává zde ještě spousta problémů, ale se Tě nebudu ptát.
Třeba, proč nejsme obojživelníci. Však vody je na planetě Zemi víc než souše.Z jakého důvodu Evoluce rozhodla, že budeme pouhopouhými suchozemci. Není to optimální řešení. Vůbec.
A studuj Hayeka!
Mlácení prázdné slámy
Mitko, Hayekova knizka "Cesta do nevolnictva" je kritikou socializmu, vies to? Poznas ju? Cital si ju? Ano? Vsak aj moj FSR pribeh si "studoval" a ako to dopadlo... Mitko, tiez sa Ti svojim přesvědčením vidim ako socialista? Ano? A preco?
ad Kořeny morálky -: Málokterý evoluční psycholog nebude souhlasit se základní myšlenkou Dalyho a Wilsonové že "morálka je nástroj zvířete s mimořádně složitou poznávací schopností, sledujícího své zájmy v mimořádně složitém společenském prostředí". - Tym chcem povedat len tolko ze (v tom Hayekovom vyroku) slovo morálny znamena nieco ine. So slušným/ mravným správaním - s Desatorom ma to slovo (v danom vyzname) pramalo spolocne (resp vobec nic).
ad Tvá svoboda končí tam kde začíná svoboda jiného individua -: Tak napriklad v Lcmg moja sloboda koncila/ troskotala na tom mojom honest feedbacku zatial co ich sloboda (vykopnut ma zo zamestnania) zacinala "bravurnymi" obratmi (a prekrucanim paragrafov v Zakonniku prace)... Pekne zvrateny liberalizmus.
Mitko, pochop konecne, ako uz spozorovala Vyfack-naivka, nestojim o taky ten Vas sucit - sice (tu na Zemi) som len kus dobytka ale nie som hovado který je potřeba zlomit a na tom co zůstane, možná, můžeme vystavět odolnýho člověka! - Laska (onoho monoteistickeho nabozenstva (na ktore zrejme narazas)) k bliznemu, ved vies, vyzera inak.
Robentine, nejsi socialista,
Hayek je označován za socialistu. Nebudu číst opakovaně jeho traktáty. Už jsem napsal, že byl poplatný době studené války. Cenil se postoj odmítání socializace.
Socialista nemusí být nutně za socialismus. On je toho příkladem.
Morálka: Její základ je ve výchově v rodině. Rodina žije v určitém prostředí a morálnost je tímto prostředím utvářena a formována.
Není divu, že to bylo právě náboženství, které od prapočátku formovalo zásadní atributy morálnosti.Od samého počátku Homo sapiens.
Zvlášť Tě chci upozornit na fakt, že socializace je vykládána i jako proces přispůsobování se individua lidského společnosti a začleňování se do ní.
Takže nejsi socialista jako Hayek, ani nejsi přívrženec socializace. Ani nebudeš.
Jsi zakomplexovanej slaboch, kterej pláče nad tím, že ho vyhodili z práce. Už jsem Ti kdesi napsal, že jako odborník v IT, máš spoustu příležitostí pracovních, patří Ti svět informačních technologií. Víš, že studuju právě IT na Universitě třetího věku? Nevíš. Nic těžkýho, dávaj nám trošku lehký zadání. Uvidíme dál.
Takže brzdi, Robentine. Přeskákal jsem toho daleko víc než Ty si dokážeš představit. Tátu mi vyhodili ze strany,měl jsem stopnutou kariéru, ale dokázal jsem tozlomit. Nakonec jim neostalo nic jinýho, než mne povýšit. A víš proč? Ti to prozradím. Protože jsem byl úplně nejlepší ze všech straníků :-)))))))
A to radím i Tobě. Přispůsob se době!
robentin...
...aj akoby prehry-sú vlastne víťazstvá...
...takže treba vedieť prijať aj prehru...ale odraziť sa dopredu...:-)
Napíš,čo teraz porábaš?-okrem blogu...
Čo tým chcel Mito povedať...
ale ten príbeh už asi všetci poznajú...
Robo! Už X-tý rok tu plačeš že ťa vyrazil nejaký debil z práce. otras sa už konečne a hybaj ďalej. Naozaj to nemá nič s tými ľuďmi ktorých nepoznáš a ktorý v slabej chvílke opitý načámárali nejaké knihy...
Netuším kto je hayek a pravdupovediac ani ma to nezaujíma. netuším kto bol orwell, tie dve knihy ktoré som kedysi dávno od neho čítal ma fascinovali chvílku, ako presne , dá sa povedať predpovedal budúcnosť.
A nemá to nič spoločné ani s ľuďmi ktorých poznáš. Naozaj srať na nejakého menežéra z LCMGFR či jak sa to volá...
Vole si programátor, keď ťa to baví (ale neverím tomu) tak zapracuj na sebe, nejlepšie pod licenciou GNU (predpokladám že ti pasne ako plný zásobník do beretty) to bude super. a pokiaľ nie tak sa poobzeraj po niečom inom, čo ťa zaujíma.
Vážne kedy si bol naposledy v prírode, v meste na káve (pive)... medzi ľuďmi... hlavne medzi ľuďmi... môžeš byť introvert, akého svet neniesol na chrbte, ale raz za čas treba zmenu, lebo z toho prevreš...
Iviaku, podpisujem se pod Tvůj koment
I jsem mu napsal, že kdyby se choval tak, jako se chová, byl bych první, kdo by ho vyrazil.
Není schopen tímový práce, nesourodý introvert, kterej si, navíc myslí, že je ze všech nejlepší. Ostatní jsou orwellovský svině.
Vedieť prijať prehru
Ale,ale,ale,najednou!
Napiš něco Kováčovi, Šusterovi, Ficovi, Dzurindovi, Gašparovičovi, ten je od Hitlerjungen, absolvent divers kurse. Aby jsme neostali iba u straníkov KSČ a KSS.
Ukaž mi jedinýho zástupce občanů v tomto Parlamente, kterej nebyl v KS. Budu Ti vděčný.
A víš co? Bavilo mne to tam. Byla to sranda. Jak politruci soptili nad mojema nástěnkama:-)))))
Černá ruka
robentin...moje:
31.03.2011 13:38
...od rána k večeru...od jari k jeseni...
...od večera do rána...od jeseni k jari...
Raz sa cítime na vzostupe:
...je ráno,je jar...
...je detstvo,je mladé ľudstvo...
-všetko má nádej,začiatky,
rozpuk.silu a moc...
=nebrať ohľady,ísť si za svojím cieľom,
byť neústupčivý,priebojný...
Raz sa cítime na ústupe:
...je večer,je jeseň...
...je staroba,je vyzreté ľudstvo...
-všetko utíchne,upadá,
má svoje slabosti,
skúsenosti a toleranciu...
=brať ohľad aj na iných,žiť si svoj cieľ,
byť chápavý,poddajný,odpúšťajúci...
To je prírodné!...vzostup vedie k ústupu...rozvoj k zániku...a naopak...=zmena.
A čo je ľudsky božské?...v rozdielnych situáciách byť rovnaký...byť stály...
...k sebe aj iným!-to je harmónia a nájdenie seba...aký v skutočnosti-V PRAVDE SOM=stálosť.
+ úprimnosť,pravdivosť,spolupatričnosť,pochopenie...=charakternosť
- neúprimnosť,zavádzanie,klamstvo,bezohľadnosť,nepochopenie...=bezcharakternosť
/
robentin !
21.03.2011 10:15
...túto báseň...pre mńa od neznámeho autora-pretože nemám ho uvedeného ...som si zapísala v roku 2002...
...veľmi na mňa zapôsobila...som autorovi vďačná!...a ak sa ozve,doplním si autorstvo...
...a aj toto zverejnenie je prejavom úcty k tejto básni...pretože som si na ňu zase spomenula v súvislosti s dnešnými ľudskými starosťami..
...a delím sa o ňu s Vami...
Pieseň pre moju Violu.
Z útleho nedostatku,býva túžba,
z nedostatku chleba,veľký hlad,
z nedostatku vášne-cudzota,
z nedostatku mravov -pád,
z prebytku slnka-rozžiarené telá,
z prebytku lásky-neláska,
z prebytku jedál-iné jedlá,
z prebytku pretvárky-zlá tvár.
Tak stredom sveta miera vecí,
určuje pobyb vesmíru,
v ňom skúšaní sme od nepamäti,
či máme zmysel pre mieru.
/
robentin...
/
robentin...
Prevzaté:
Neale Donald Walsch – Rozhovory s Bohom II.
Všetky vlády si uvedomujú,že by ich ľudia nepodporovali,keby vedeli skutočné dôvody väčšiny zahranično politických rozhodnutí.Len veľmi málo vlád úmyselne neklame svoj národ.Klamanie verejnosti je súčasťou vládnutia-lebo len veľmi málo ľudí by si nechalo vládnuť,keby ich vláda nepresvedčila,že jej rozhodnutia sú v záujme občanov.
Presvedčiť ľudí nie je také ľahké,pretože väčšina z nich si uvedomuje hlúpe jednanie vlád.Takže vlády musia klamať,aby si udržali aspoň lojalitu občanov.Vlády dokazujú pravdivosť,že lož sa stane “pravdou”,keď ju opakujete dostatočne dlho.
Ľudia,ktorí sú u moci,nikdy nesmú verejnosti povedať,ako sa k moci dostali-ani čo sú ochotní urobiť,aby si moc udržali.
Pravda a politika sa neznášajú,pretože politika je umenie hovoriť len to,čo je treba povedať-a správnym spôsobom-aby sa dosiahlo žiadúcého cieľa.
Nie všetka politika je zlá,ale každá politika je praktické umenie.Politici si uvedomujú psychológiu väčšiny ľudí.Vedia,že väčšina ľudí jedná vo vlastnom záujme.Preto sa vás politici snažia presvedčiť,že ich záujem je váš záujem.
Vlády rozumejú sebazáujmu.Preto tak dobre vymýšľajú programy,ktoré poskytujú občanom rôzne veci.
Vlády mali pôvodne veľmi obmedzenú funkciu.Ich úlohou bolo”udržovať a chrániť spoločnosť”.Až keď začali poskytovať rôzne služby občanom,začali spoločnosť skôr vytvárať než chrániť.
Ak sa snažíte uspokojovať potreby ľudí,musíte si dávať pozor,aby ste ich nepripravili o ľudskú dôstojnosť.Nesmiete im vziať možnosť uplatňovať svoju osobnú moc,tvorivosť a vynaliezavosť,ktorá im umožňuje uvedomiť si,že sa o seba dokážu postarať.
Je to veľmi jemná rovnováha.Zdá sa,že sa pohybujete z jedného extrému do druhého.Buď chcete,aby sa štát staral o všetko,alebo chcete skoncovať so všetkými štátnymi programami a zákonmi.Problém je v tom,že je príliš mnoho ľudí,ktorí sa o seba nemôžu postarať v takej spoločnosti,ktorá ponúka tie najlepšie príležitosti len skupinke”vyvoleným”.
Vlády sú svedomím ľudí a práve skrze vlády sa ľudia snažia napraviť spoločenské zlo.
Ale,musíte si dávať pozor,aby ste sa neudusili v zákonoch,ktoré sa snažia zaručiť ľuďom dýchať.
Nemôžete uzákoniť morálku.
Nemôžete nariadiť rovnosť.
Musíte zmeniť vaše kolektívne vedomie.
Vaše chovanie musí vychádzať z vášho bytia,musí byť skutočným vyjadrením toho,čím ste.
Ale väčšinou sú vaše zákony vyjadrením toho,ako si vás predstavujú vaše mocenské elity,ale aký v skutočnosti nie ste.
Nemôžeš rásť a stať sa veľkým,keď ti štát neustále hovorí,čo máš robiť.
Mohol by som uviesť,že vysoko vyvinuté spoločnosti majú dobré zákony.A predovšetkým,veľmi málo zákonov.Pretože vysoko vyvinuté spoločnosti nepotrebujú veľa zákonov.
Nehovorím vám,aby ste žili vo svete bez zákonov.
Väčšina vašich zákonov vyjadruje sebazáujem tých najmocnejších medzi vami.
Vaše zákony tak nevyjadrujú to,čo si o sebe myslí a čím chce byť vaša spoločnosť-vaše zákony vyjadrujú záujmy mocenských elít.
Existuje nejaké riešenie?-Mať čo najmenej zákonov.
Táto”úžasná spoločnosť”musí byť dovlečená k tomu,aby začala myslieť na spoločné dobro.Kedykoľvek sa niekto zmieni o spoločnom alebo kolektívmom dobre,všetci začnú kričať “komunizmus”!
Ak je poskytovanie služieb pre dobro väčšiny nevedie k ohromným ziskom nejakého jednotlivca,tak je dobro väčšiny obvykle ignorované.
Aby si tomu rozumel,na ľuďoch,ktorí nemajú peniaze,sa nedá zarobiť…takíto ľudia sú naprosto neužitoční…
A toto je tá vaša úžasná spoločnosť.
Všetci sa musíte ešte veľa učiť.
Žijete v dekadentnej spoločnosti,ktorá všetkým plytvá.Prakticky všetok spotrebný tovar zámerne vyrábate tak,aby sa rýchlo opotreboval.
Autá stoja trikrát toľko a vydržia trikrát kratšiu dobu.Šaty sa vám rozpadajú po desiatom vypratí.Do potravín pridávate chemikálie,aby sa dali dlhšie skladovať,i keď to znamená,že si tým skrátite život.
Vrcholným športovcom platíte nehorázne peniaze,zatiaľ čo učitelia,kňazi a výskumní pracovníci,ktorí sa snažia nájsť lieky proti smrteľným chorobám,sa musia o peniaze doprosovať.
Chudobní na celom svete drú ako somári,aby neumreli hladom,zatiaľ čo pár bohatých a mocných si stráži a rozmnožuje hromadu peňazí.
Zdá sa ,že nikto nemá dostatočnú moc zmeniť túto situáciu,ale v skutočnosti problém nie je v moci.Zdá sa,že k tomu nikto nemá vôlu.
A tak to bude pokračovať tak dlho,dokiaľ ľudia nepochopia,že nešťastie druhých je nešťastím ich.
Celá vaša planéta prechádza krízou vedomia.
Musíte sa rozhodnúť,či máte záujem o druhých.
Ako môžeme odstrániť bolesť a utrpenie?
Tým,že si vytvoríte nový model sveta.Tým,že ho založíte na novom spôsobe myslenia.
Dnes sa dívate na svet ako na skupinu národných štátov,ktoré sú
na sebe nezávislé.Skupina ako celok reaguje na problémy jednotlivých štátov na základe svojich vlastných záujmov.Ak nemá žiadny člen skupiny čo stratiť,nikto sa o nič nestará a problémy v jednotlivých štátoch môžu ísť aj do čerta.
Hovoríte,že je to “vnútroštátny problém”.
Akonáhle sú však ohrozené vaše záujmy,vaše investície,váš pohodlný život,zošikujete celý národ a snažíte sa zošikovať celý svet a idete tam,kam sa i anjeli boja vstúpiť.
Prehlasujete,že to robíte z humanitných dôvodov,že chcete pomôcť utlačovaným národom tohto sveta,zatiaľ čo bránite svoje vlastné záujmy.Dôkazom je fakt,že vás nezaujímajú krajiny,z ktorých nič nemáte.
Niečo sa bude musieť zmeniť,ak chcete zmeniť svet.Musíte sa začať dívať na záujmy druhých ako na svoje vlastné.K tomu dôjde vtedy,až zmeníte celosvetovú situáciu a budete sa podľa toho chovať.
Hovoríš o celosvetovej vláde?
Áno.
Robentin
Pracovná morálka-znovu má základ v cirkvi/aspoň niečo/ a predsa je množstvo ľudí, ktorí sa správajú abnormálne-nepokradneš=a my sa držíme starej vety-kto nekradne, okráda naše rodiny. Kto prv kradol a prichytili ho, odsekli mu ruku.Teraz by to bolo abnormálne.
Cti otca svojho=a toho, kto ti dáva obživu a koľko je takých, čo im nôž do chrbta zabodávajú. Kto prv neposlúchal bána,cisára i kňaza odvisol. A v dnešnej dobe sa považuje za abnormálne, ak si nadriadený nedá na hlavu serinkať a zbavuje sa takých, ktorí nie sú zákony a zákonitosti tej ktorej spoločnosti akceptovať.
Ďalšia abnormálnosť?
Nepožiadaš manželku blížneho svojho=a na pracovisku nastáva kríženie. V minulosti sa vo vyššej spoločnosti považovalo za neúspech ženy, ak nemala milenca. V dnešnej dobe sa považuje za úspech ženy, ak milenca nemá. Koľko kamarátok sa jej vysmieva, že je to abnormálne.
V morálnej spoločnosti sa bitka žien, mužov považovala za obmedzovanie slobody, ponižovanie a nemorálna vlsatnosť človeka. Na druhej strane, je množstvo žien/mužov, ktorí sa dobrovoľne dajú šľahať bičom, aby dosiahli čo najväčšiu rozkoš. Je to abmorálne/abnormálne?
Všetko toto sa vymyká morálke a nie je v moci to v našej okružnej=európskej spoločnosti zastaviť. Tak ako je abnormálne /pre nás/, aby vznikali politické strany homosexuálov, lesbičiek, erotomanov a predsa sú skupiny, ktorí za toto bojujú. Takže kde začína sloboda jedného a kde druhého končí? Môžme znormalizovať ľudí , ako skrutky, matice, čapy a gufferá?
a ešte jeden príklad
Dôveruj ale preveruj
ps: Vyfack-naivka, to za 5 minut si dokazala prepisat z knihy tu dlhu litaniu? Je to viac nez tisic znakov za minutu, neuveritelne!
robentin...
Zastrúhaná ceruzka
Keď budeš mať česť robiť
A na tom Ikinom blogu si naozaj bol rušivý element, lebo si si tam fúkal SVOJE "bolístky".
Ale k téme... ehm nerozumiem jej...
V jednej IT firme mali (možno stále majú) zákaz používať technické termíny a odborné výrazy, lebo vednie si uvedomilo že zákazníci nie sú technici a nerozumejú "predavačom" keď im ponúka tovar, takže prakticky nevedia načo je to dobré a nekúpia si ho. (preto nerád chodím do banky, lebo naozaj nerozumiem čo mi tam splietajú /rpmn, %.../).
Takže odpovedám len na to zelené :) - v 89. som mal 7 rokov. Som rád že sa podniky zosúkromničili, lebo ludia čo ich vlastnia si zrazu museli uvedomiť akú zodpovednosť majú v rukách. niektorý to nezvládli, iný to zvládli. Zdá sa mi to v poriadku. neviem si totižto predstaviť, že by si robil vo firme, ktorá vyrába niečo, čo nikto nechce a pritom byť platený za to koľko vyrobíš a nie koľko predáš... na takej firme je niečo choré a je otázka času kedy sa pod ňou tie tenučké hlinené nožičky zlomia. Preto sa prepúšťalo a ľudia skúsili robiť aj na seba, nie len na štát a podľa toho... niektorým sa darí niektorým nie. ale kto to neskúsi nevie dopredu či sa mu bude dariť, preto nerozumiem tomu tvojmu nadávaniu na systém, keď si si neskúsil z druhej strany čo to obnáša.
A nezabúdaj že pred komunisti pobrali ľuďom fungujúce zabehnuté podniky, ktoré založili kedysi dávno ich predkovia a ktoré by fungovali aj teraz keby im ich nezobrali. Teraz sú niekde na smetisku dejín...
Morálka v politike: Ika to má celkom pekne popísané. A tiež si neviem predstaviť vládu ktorá by neklamala - nie zato že som ako mi hovoríš obmedzený, ale viem že keby nezamlčovala nejaké skutočnosti tak je celí svet jedna veľká občianska vojna. Predstav si Churchila ako prišiel na návštevu do francúzska, a De Gaule aby dokázal svoju nadradenosť mu nedal stoličku (sám na jednej sedel). Keby to nebol diplomat tak sa vráti do Anglicka a povie že mu (veľvyslancovi) neboli ochotný dať ani stoličku aby sa mohli rozprávať rovný s rovným - výsledok Angličania vs Francúzi = aspoň pol roka nevraživosti. V záujme dobrých vzťahov si Churchil sadol na stôl (a hompáľal nohami, akoby ho to ani nevzrušovalo) a vyjednal čo bolo treba. - to len aby si mal nejakú predstavu ako vlády klamú ľudí (v tomto prípade zamlčujú skutočnosti) Sú veci, ktoré je lepšie nevedieť a som rád že ich spústu neviem. (nie všetky sú také nevinné a nie všetky sa týkajú nedostatku stoličiek)
PS: Ja som anarchista, takže kašlem na nejaké začleňovanie sa do stáda a riadim sa svojim rozumom. A keď uznám za vhodné, kašlem aj na morálku...
Toľko o tvojom kategorizovaní mňa k nejakej strane.
Iný názor na socializmus
- Ika alias Vyfack-naiv(ka)
Začleňovanie sa
Robo
Je zaujímavé
/
/
/
robentin...
Mito
Robentine, Ty se odvolávaš na Hayeka, ani jsi o nľm nečetl,ani jsi se neobtľžoval napsat, že ho jenom parafrázuješ, rovnou cituješ, magore nevľdomej, máš vostatní lidi za vľtší kreténynež Ty.
Nauč se vľdecké práci, nevzdľlanče. A než budeš zase nľkoho citovat, tak si vo nľm nľco pťečti! Umíš číst? Nebo jeno 0,1? Vypnuto , zapnuto?
/
Milý Robentin,
Neprehodnotím, lebo ani Ty neprehodnocuješ,
A proto jsem Ti napsal, že z Tebe udľlám normálního odolnýho človľka. Budu Tľ mlátit deset let každej den pťes držku, až nebudeš mít žádný zuby, tak Tľ to pťestane tak bolet,potom Tľ dostanu až na dno Tvých mentálních a fyzickejch možností, a potom, potom až, se dokážeš odpíchnout anebo zhebnout, potom budeš človľk. Mezi tím budeš studovat úplnľ všechno. A jestli jen jednou neodpovíš správnľ tak pôjdeš na Pavlova.Správná ťešení se napovídají elektrikou:-)))))
robertin
< ' prisel jeden objevitel na zpusob
< ' jak rozdelat ohen. Vzal vse potrebne
< ' odjel na sever do oblasti večne pokrytych snehem
< ' a zasvetil jeden tamni kmen do umeni a vsech vyhod
< ' rozdelavani ohne. Vsechny tato novinka tak zaujala
< ' ze je ani nenapadlo objeviteli podekovat.
< ' ten se jednoho dne tise vytratil.
< ' Byl jednou z mala lidskych bytosti
< ' nadanych velikosti a netouzil usadit se
< ' v pameti tech lidi ci byt jimi uctivan.
< ' Slo mu jen o pocit uspokojeni ze nekomu
< ' jeho objev prinesl uzitek.
< '
< ' Pobyl u dalsiho kmene
< ' a i tam se ucili stejne dychtive.
< ' Avsak mistni knezi kteri na cizince
< ' a jeho vliv na lidi zarlili
< ' ho dali zavrazdit.
< ' Aby se nezrodilo sebemensi podezreni
< ' povesili portret Velkeho Objevitele
< ' nad hlavni oltar chramu a sestavili obrad
< ' aby mohlo byt jeho jmeno uctivano a vzpominka
< ' na neho zustala ziva. Velice uzkostlive
< ' se dbalo na to aby ani jeden krok nebyl v liturgii
< ' pozmenen ci vynechan. Nastroje na rozdelavani ohne
< ' byly peclive ulozeny do vyzdobene skrinky
< ' a nesla se o nich zvest ze uzdravy kazdeho
< ' kdo se jich v dobre vire dotkne
< ' svymi dlanemi.
Máš uspokojenie,že si robil správne...a odídeš...
...alebo sa chceš dať ukrižovať...?
Súhlasím s Iviakom,
Tiež, by som mohla prikývnuť na to, čo uverejnila VN, že skupina , ako celok môže zmeniť systém, môže rásť, môže uspieť. Jednotlivec môže byť vodca tejto skupiny, ak skupina uzná, že je toho hoden, alebo je pilierom tejto skupiny, alebo rušivým momentom. Nemôže byť článkom, ktorý sa odkláňa.
To, čo písal Iviak, že nikto nebude vyrábať na sklad, keď skladové zásoby ďaleko prerástli dopyt, je 100% pravda. Videla som, keď celé nádvorie bolo zaparkované CPS a nikto nemal o ne záujem. Boli mŕtvym tovarom, ktorý sa rozdal, alebo predal pod hodnotu a takýto výrobný plán musel skrachovať a musel vzniknúť iný, ktorý zaručil tú maličkosť-platy. V deväťdesiatych rokoch začalo ISO, ktoré hlásalo: zákazník živý naše rodiny, preto rob tak, aby si bol úspešným výrobcom aj sebakontrolórom. Takže zmýšľanie sa zaručene zmeniť muselo a aj keď socializmus bol dobrý v tom, že dával vysoké istoty, zaručoval prácu a plácu, výsledky jednotlivcov neboli také, ako sa hlásalo. Táto spoločnosť, je pre nás, ktorí sme tú dobu zažili, oveľa ťažšia, lebo sme sa museli adaptovať, ale dnešní mladí ľudia, 25-30 roční, tento kolobeh života asi až tak tragicky neberú, lebo systém, ktorý bol, zažili len z počutia. Vedia sa lepšie obracať, vedia sa viac prebíjať, sú tvrdší, žijúci nezávisle, nechcú sa viazať pevnými vzťahmi a to sú dôsledky na nestabilitu rodiny
Rušivý element
Otázka na telo
Poznaj svojho protivníka
Nie
You just don't understand
/
robentin !
...Ty provokuješ,aby Ťa ukrižovali...ale mi sme na Teba mierny...:-)
Bolístka
Koment od veci
Koment k veci
Robentine, oddľluj dôslednľ neochotu a nechuť.
Milion jinech jedincô co je nespravedlivľ vyhodili z práce mávlo rukou, trošku si ponadávali a fungujou. Ty né. Ty se v tom musíš hrabat a votravovvat až je všem blbľ. Neslyšíš,neposloucháš, že to už nikoho nebaví.
S orwellovskejma svinľma bľž nľkde. Ani ho nemáš pťečtenýho, pťedpokládám. Jako Hájeka.Kecáš tady nesmysly. Víš vôbec, tušíš, koho lze označit za anarchistu ? Nľco jako filosoficky podpoťený svtonázor
robentin...
...Ty provokuješ a mätieš...admine...:-)))
/
tak som aj ja mimo,
Ten kus dobytka čo treba zlomiť si si vyprovokoval dokola opakovaným opočúvaným nudným stáletýmistým fúkaním si bolístky... vlastne ty si ju nefúkaš, ty sa v nej STÁLE rýpeš, takže nemá šancu zahojiť sa.
robentin...
Robentine, ja Ti nenadávam, já koštatujem.
Mali sme doktora vied, učil nás vonkajšiu balistiku, jedinej akreditovanej doktor v respublice. Byl moc skromnej a museli jsme mu tykat. Von byl takovej, že Ti povedal, Ty človeče, dyť já se učím od vás!
Na co jinýho bych tu byl, kdyby jste nebyli lepší než já? To byl borec.
A né ufňukánek, kterej votravuje vyduch, svojim žabomyším problémem.
Dej si povedať a zanech neplodných komentov.
Neplodný koment
A co je pravda?
Tak jí napiš pravdu?
Ty o mne píšeš, že jsem prusgumák, Ty magore vypatlanej, nemáš ani takový vydelání jako já, protože by jsi byl skromnej a hodnej na lidi. Řveš tadz svoje úchylárny,zase jsi si našel prostor,jsi nevzdelanej magor, neschopák a psychycky labilní debil.
Pravda je
Ty nejsi rušivý element, Robentine,
Neplodný koment (2)
Keby som bol podnikateľ,
A VN berie povzbudenie nie ako Ty. Ona bojuje s rakovinou, Ty zasrane, zbabělej,a né jako Ty se neumíš vypořádat se svojí psychikou. Magore drbnutej.
Ty máš tu drzost volat vo pomoc? Analfabete neschopnej se o sebe postarat?
Nesaháš jí ani po kotníky Ty probléme. Zakomplexovanej debile!
Pomóóó-óóó-óóó-óóóc
parafrázovať (podla
slovnika slovenskeho jazyka):
1. voľne spracúvať, spracovať cudziu predlohu
2. (pre)tlmočiť, obmieňať, obmeniť cudzie myšlienky
Ano, parafrazoval som, Mita
v tej svojej BOLÍSTKe - ze s akymize
o'brienovsky {11.04.2011 15:28} ludomilnym
průsgumákom mame (tu na blogu v jeho
osobe) tu česť -.
A
Nie
Nerozumieš ironizácii, nadsádzke, a všetkým tým fajnovostiam v komunikácii a to z teba robí jedno otravné hovado, lebo všetko berieš vážne... vážne akoby pre teba city ani neexistovali (okrem tvojich)
Ps: tiež by som ta nezamestnal.
Zaujímavá myšlienka
- Robert Wright
ps: Tak najde sa tu niekto kto sa kukne na {12.04.2011 08:32} ten Vyfack-naiv blog a prehodnoti ten svoj nazor na moju malickost? :)
pps: Len nedovzdelany polointeligent si moze mysliet ze podla Darwinovej teorie (prirodzeneho vyberu) by sme mali byt {08.04.2011 08:11} obojzivelnikmi, Vy ignoranti nechapavi, - neRozumni, - ste Vy len debili! :)
ps3: Iviak, fajnovostiam a ironizacii v komunikacii -[ Víš vôbec, tušíš, koho lze označit za anarchistu ? ]- nerozumie asi ten {12.04.2011 09:40} debil.
Strata času
Kto si nechce nechat pomoct, tomu nepomozete ani ked ho budete bombardovat neviem akymi megadavkami pomoci. Prelstit niekoho, kto to nechce aby zacal chciet, je blbost lebo je to vlastne podvod i ked maly a v mene "dobrej veci". Treba to predostriet a vypalit natvrdo a bud sa zaklepe a uvedomi sa a bude si chciet pomoct a nechat si pomoct alebo nie a vtedy skoda vasho casu a namahy. Zlomit nad nim hul a starat sa o seba, to je najefektivnejsi postup.
Zdroj: (12.04.2011 15:04) koment na blogu:
http://matahari.blog.sk/detail-rovno-ma-zavreli-na-to-najtazsie-oddelenie-psychiatrie.html?a=4344b23b247bc34f13a7456ad83d385d
Fajnovosť a ironizácia v komunikácii
smarja,
ad perex-suhlasim a doplnam+my vsetci,mame na tom kolektivnu spoluzodpovednost,si myslim.nie tym,ze by sme priamo kradli a tunelovali,ale tym,ze sa tomu necinne prizerame a sme babky v celej hre.
clanok+diskusia=vidi sa mi,ze to zase smeruje rozne zaobalene k problemu vyhodenia z fleku.k tomu si teda myslim,ze kazda stranka vo vztahu zamestnanec-zamestnavatel sa musi riadit prislusnym zakonnikom,co ako blbo je nastaveny pre niektoru zo stranok.pokial pride k pochybeniu,su nastroje,ako sa dovolat svojich prav-hypoteticky a obcas sa vyskytnu pripady,ze i prakticky.ak si mal pocit,ze vyhodenie neprebehlo v sulade so zakonom,mal si moznost postupovat tak,aby si sa dovolal napravy.ak si mal pocit,ze zakon poruseny nebol a prislo k moralnej ujme,tak to mas smolu,tak daleko este tato demokracia nie je,aby toto dokazala riesit.shit.ty si k istej moralnej ujme dla mojej mienky prisiel,ale zaujal si k tomu postoj,ktory deklaroval,ze si potizista a takeho ziadny podnikatelsky subjekt v teame nepotrebuje,takze najpraktickejsie z jeho pohladu bolo sa ta zbavit.a to urobil a sa s tym vyrovnal a ma klud.pre teba bude daleko vacsi problem sa s tym vyrovnat,lebo si to bol ty,kto bol poskodeny,ale je to jedina cesta-vyrovnat sa s tym,aby si mal aj ty klud.a nehnipat sa v tom furt a najst si nieco ine-na pracu i na hnipanie,ak to potrebujes k zivotu.
Kolektívna spoluzodpovednosť
to by mi
/
/
Robo,
http://www.youtube.com/watch?v=uTQGuOUMOQQ&feature=related
;))))))
/
Mitko to zvalil na mna, hajzel jeden {06.04.2011 13:13} splachovací, :) a Ty si mu to zožrala...
V pohode
Robo,
ok,nasla
myslim,ze mito reagoval na moju otazku,ci mysli,ci si si aj ty vsimol povabov slovenskych dievcin.odpovedal,ze mysli,ze nie,co sa vidi aj mne,ze takych veci si ku vlastnej skode nevsimas a vobec nechapem,ze co akoze na teba zvalil a co som mu zozrala?a ze je splachovaci,vsak co na tom?sam to uvadza a myslim,ze je s tym spokojny,ma klud, ma v pazi,preco by sme mu to mali vycitat?
Komu kvapká na karbit
Humoreska
Dodatok k (13.04.2011 19:47) komentu
/
/
Robo,
/
Robentin,
Antispolupatričnosť k tlupe
/
http://www.csfd.cz/film/88628-clovek-obojzivelnik/
/
veľa nie,
Prežije len kto sa podvolí
prr,
vas - to si pekne napisala,rozumiem vsetkemu az na to pribuzenske parenie,ako s tym suvisi jeho majmilsia dcera?
Zhrnutie
/
/
/
robentin !-stále ide o toto?
<< ad Hayek [1/2]
<
< nazdar Risko,
< len jedno Ti chcem povedat:
<
< uz som to (v traktate) aj povedal ale
< chcem Ti to dat jasne na vedomie:
<
< chcem aby Ti to doslo.
< chcem aby sa Ti rozsvietilo v hlave:
<
< to Tvoje ponimanie liberalizmu je scestne:
<
< svojou scestnostou sa nebezpecne blizi
< k tomu tretiemu:
<
< podla Teba
< ako tvrdi Petko,
< pozri bod T-11 v Za_mrakmi... [2/2]
< + http://robentin.hlava.sk/article.php?article=858
< sme my zamestnanci v istom zmysle
< majetkom firmy kde vsak ober-mukel je
< opravneny (pokial to nie je
< v rozpore so zakonom) vyzadovat
< nasu bezvyhradnu
< poslusnost
<
< co vsak vedie k sebazachovnemu
< zivotnemu postoju
<
< ' koukej urvat co se dá,
< ' žádný veřejný zájem neexistuje,
< ' peníze nesmrdí a kdo chce chodit večer po ulici
< ' má mít v kapse revolver. Když nemá
< ' jeho chyba.
<
< a razom tu mame gangstersku spolocnost,
<
< obcan prestava byt obcanom a v hierarchii
< nie je uz ani clovekom
< lez uz iba
< kusom dobytka:
<
< ukradli mu (jeho
< pravny) stat a zavladla
< totalita:
<
< verejnym/ kolektivnym zaujmom
< v Lcmg sa stalo
< vyhodit ma!
<
< vlastne nie Hulman ale
< primitivna vaecsina
< tak rozhodla :)
<
< a Ty spolu s nou..,
< viacej sa Vas tam takych naslo,
< pozri 2.odsek bodu 10.-D v [2a/11]
< http://robentin.hlava.sk/article.php?article=902
<
< Cc: Petko, Stelmo
...neuvedomuješ si,že sa točíš do kola ?a ešte k tomu tam nikoho nepustíš...len každého vonku z Tvojho kola podpichuješ !!!
Žabomyší problém
Bonnie,
Robentin,
mne a myslím , že i ostatným , je dávno jasné, že ty sa, v zmysle znormalizovania súčiastok, znormalizovať nedáš, nemôžeš a nechceš. Ja som tu, zo všetkých polemík, ktoré si mal s ľuďmi z tvojej company i blokcompany nenašla, nevidela/možno som prehliadla/, žiaden názor, s ktorým by si ty bol súhlasil na tebou zadanú tému.Všetkým nakazuješ, aby sa spamätali, aby sa im rozsvietilo, lebo akýkoľvek názor, nie je podľa teba správny, všetci sme ignoranti nechápaví, nerozumní debili. Ja teda čakám, myslím , že i iní pravdychtiví, aby si nám to už polopatisticky zhrnul a ozrejmil.
Začínam asi chápať, o čo ti ide. Píšeš knihu, zrejme zahŕňaš do nej všetky komentáre, ktoré ti tu poskytujeme. Budiž. Možno chceš byť ďalším autorom, po Orwelovi, ktorý chce vydať odpozorované udalosti, ktoré sa ho ne/priamo dotýkajú. Tak ako Orwel vložil dej v podstate do neexistujúceho štátu, tak i ty zhŕňaš asi len negatívne názory a myšlienky na fungujúcu spoločnosť, tvoju excompany. Teda pohľad len z jednej strany. Čo bude zaujímavé možno len pre 9-11% čitateľov.To čo Miťo napísal, {11.04.2011 15:28) elektrikou, zveličil, aby zdôraznil, že v zabehanej spoločnosti si budeš musieť vypestovať podmienené reflexy, ak máš prezentovať spoločnosť tak, ako od teba vyžadujú. Ak nie, tak ako Pavlov, nechal "nepoučiteľných" zahynúť od hladu, tak sa nepresadíš ani ty. A ak, tak len na krátku chvíľu. Presveč ma , že sa budem mýliť.
Podpichnutie
Vasilisa, mam to chapat tak ze i Ty zastavas ten nazor ze clovek by sa mal vychovavat v krajnom pripade hoc aj {11.04.2011 15:28) elektrikou? :)
Dlouho jsem tu nebyl, blogerky a blogeři,
Robo, už by jsi měl přibrzdit, možná jseš admin, možná nejsi, mně je to šuma fuk. Nechtěj, prosím Tě snažně, všechny přesvědčit, že jsi ujeťák, co mele furtom to samý. Jsi pedant. To je pravda. Bordelářům jako jsem já, s tím svým obskurním škatulkováním jdeš pěkně na nervy.
Víš, koho maj lidi rádi? Já Ti to prozradím zdarma. jako bonus.
Toho, kdo umí říct: Víte co, lidi? vykašlime se na to, deme na pívo a vono to vyhnije!
Čo sme si, to sme si, priatelia buďme
Robo, po tom všem,
Dám Ti příklad. Je Ti padesátšest let. Firemní akce. Večer, kdy Tě pozve dvacetiletá kolegyně na pokoj na long dring. Ráno vstaneš , jako každé ráno, ničehož netuše,jdeš na balkon pozdravit Slunce. A tu, z ničeho nic, ona kolegyňka, na balkoně sousedícím, zdraví Slunce nahoře bez.
Jak na to, že?
No,zvolil jsem alternativu, lterá byla nasnadě.
Překrásné ráno, klego!!
Pčiu snídani mi nepodala ani vošatkuy s rohlíkama)))))
Nezdvorilé odmietnutie pozvania
Jak chceš, nebo-li,
Víš kolik lidí vyhoděj dneska z práce? Moc. A víš kolika lidem nepřišla vejplata, i když pracovali poctivě? Stovkám. A Ty se zmůžeš jen na omýlání světoznámé křivdy? Tak si omýlej. Od Míly se ničeho jiného, než rady, aby jsi šel dál a zahodil mindráky, nedočkáš. Potřebuješ zocelit, chlape jeden, nevydařenej!
Staľ( rusky: oceľ )in sa vydaril...
Robentine, asi jsem skutečně blbej.
Že na Tebe furt ještě reaguju.
Nevadí Ti, ani trošku, teď nemám na mysli režiséra, že už nedokážeš nikoho vytočit?
Mně by to vadilo)))).
Robo, o eses raději netoč.
A někdo by Ti mohl třeba rozbít držku.
Mno, Ty prvobytně pospolný kapitalisto, Robentine,
A proto jsem mimořádně citlivej. Esesáci se sem moc nehoděj. Jestli je obdivuješ, tak dost riskuješ.
Přirovnávat někoho k esesákům je vo přesdržku. To myslím vážně. A už by Tě měli utnout, hajzle! Nahlásím Tě!
Ako v koncentračnom tábore
Už to máš ušito, ješito.
Ja na lavici obžalovaných
Moje rada.
Tú svoju radu si strč do riti
K tomu odkazu:
http://lserenca.blog.sk/detail-je-tu-konecne-sloboda-.html?a=97dbb9dd90ddd2914b3035891f408bec
Manifestačně Tě ignoruju,
robentin...
...Ty nemáš cit a pocit spolupatričnosti...
publikované: 06.04.2011 19:24 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
#
robentin -Tebe venujem posledné slová
...Ty nechceš dopustiť,aby druhí s tebou súcítili,že si vlastne sklamaný,flustrovaný...máš svoje hrošie brnenie...a preto sa nevieme k Tebe dostať!...a Ty sa zase nevieš k druhým...
...Ty to možno nechápeš...-ale Ty si ten,čo ubližuje druhým...nie si obeť!...
...sú dve veci za ktoré by som mohla byť vďačná:
- Tvoja ukážka absencie vcítenia sa do problémov iných...
- Prílišná návštevnosť aj na mojom blogu...
...ale ide z toho zlý pocit...
...ale...aj tak si myslím,že neporozumieš...škoda!
publikované: 07.04.2011 07:22 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
#
Už prestaň urážať
a urob si sebareflexiu sám sebe !
-my-blogeri nie sme exrta filozofi-ako Ty...a preto nás nemusíš urážať-prosím !
publikované: 19.04.2011 10:12 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
...preto nám tak robentin-kruto nadáva-š...lebo nevieme reagovať, tak,ako si to predstavuje-š...
publikované: 19.04.2011 10:30 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
Cit a pocit spolupatričnosti
Ukážka absencie vcítenia sa do problémov
robentin...
publikované: 10.05.2011 09:55 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
#
Smrť syna
To že sme ako všetky ostatné kvety, chvíľu kvitnú potom zvädnú, je jasné, niet dôvod sa nad tým veľmi pozastavovať. Ale prečo musel zomrieť {09.05.2011 16:35} Ježiš (ako zločinec)? - No nehovorte že to preto lebo to sám Boh si tak želal...
publikované: 10.05.2011 15:07 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
#
Hľadanie podpory
"Vyfack-naivka - za to ze Ti umrel syn si mozes sama!" - teda asi podla Jajaj, vyplyva to z vety: "Kazdy koho stihne skoda sam si je na vine" - pocujes to? Bonnie, tu blbost co vypotila! - Ak by to totizto bola pravda, tak za vsetku skodu co sa niekomu stane, si moze sam! A skodou je aj strata syna. Alebo zoberme si iny priklad: to ze Jezis musel zomriet (ako zločinec), sam si je na vine?
publikované: 10.05.2011 22:06 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
----
Áno Robentin-...sám Boh-Otec dal svojho syna na smrť...a syn z lásky k otcovi,to prijal...a mu veril...vo vzkriesenie...
...chcela som,aby bol môj syn spokojný a šťastný...
ale on to nevedel v tomto živote...a rozhodol sa z neho odísť...
áno-JA som to chcela...-aby bol šťastný-jeho duša...
...a možno...SMRŤ je vyjadrením lásky Boha k nám...ale nemá hlbší význam-pretože ŽIVOT je večný...a LÁSKA je večná...
VN, ano, láska a odpuštění
Smrt, jako institut ukončení života pozemského, je dar. Osvobození od malicherností, rozbrojů a trápení na Zemi.Nevím, co je za dveřmi. Četl jsem hromadu literatůry, počínaje Tibetskou knihou mrtvých ( nikoliv v originálu) a Moodym konče.Něco na tom asi bude.Fakt je, že ti, co byli posláni spět z prahu smrti, se už smrti nebojí a změnili své životní priority.
Mám pocit, že vítězíš, nevím, jak a proč to cejtím. Skrátka je to tak. Ten, kdož zachová si nadhled, kdo schopen je humoru, kdo bojuje o každodenní radosti, sic drobné, těší se na každé nové ráno, dojde pomoci zhůry.
Já, Mito v to věřím. A neskonale Ti pomocnou ruku, která Tě povede zpět do života, plného barev a vůní, setkání, sklamání i doufání, přeju.
Upřímně, z celého srdce.
Aby nemohl dále zbloudilce másti
Otec dal svojho syna na smrť
Robo,
.. nuda..nuda....
Jajajkoooo, pěkně jsi to.
Parafrázuji Orwella, novináře a esejistu.- Říkat pravdu v době nesvobody je revoluční čin!"
Koho myslí R? Máme prvobytně pospolný kapitalismus, přece. Může ject klidně do Afganistánu a hlásat své pravdy. Dokud ho nepodřízne chlapec z tržiště.
Říkat pravdu je revoluční čin
Ale k veci
http://www.odaha.com/george-orwell/dilo/1984
Mito
robentin...
...vlastne- ukrižovávame sami seba...a láskavým dovolením Boha...
VN, S laskavým svolením Pána,
Antikrist na blogu
Ti, co jsou povýšeni, budou poníženi.
Anti-meta-fyzika
Preklep
Satanológia
Why I write
Píši proto, že existují lži, které chci odkrýt a fakta, na která chci upozornit. Můj prvotní cíl je dostát mi slyšení.. Časem zkouším psát méně obrazně a více exaktně. Zvířecí farma (Animal Farm) byla první knihou, kterou jsem psal s plným vědomím toho, co dělám: snahou spojit politický a umělecký záměr do jednoho celku. Již jsem žádnou novelu nenapsal 7 let, ale doufám, že brzy snad nějakou napíšu. Možná to bude chyba, každá kniha je chybou, ale již mám poměrně jasno v tom, o čem ta kniha přesně bude... -[
Jak všichni víte, román, na který se Orwell tehdy teprve připravoval, dostal později název "1984". Do dnešního dne již byla kniha přeložena do 62 jazyků a prodalo se jí více než 10 milionů výtisků.
]- Každá řádka oněch vážných věcí, které jsem napsal od roku 1936, byla psána, ať již přímo nebo nepřímo, proti totalitě a pro demokratický socialismus. -[
V románu 1984 George Orwell popisuje, jak se postupně dostává k moci hierarchická světová tyranie, jak svou moc udržuje, jak jedná s lidmi a jaké to je žít v takovém systému. 1984 je vlastně detailním nákresem světové tyranie, který dokonale odhaluje strukturu a obnažuje její jednotlivé komponenty. Orwell psal 1984 kvůli naší budoucnosti, doufaje, že bychom rozpoznali znamení a symptomy nové tyranské světové vlády a jistě bychom zabránili jejímu etablování u moci. Psal a doufal Orwell marně?
- Jackie Jura
Poznámka:
pozri aj K JADRU TOTALITÁRSKEHO ZMÝŠLANIA
koment (19.11.2010 11:23) na blogu:
http://iviak.blog.sk/detail-drahy-robertin.html?a=2dd7a06a84d4c805d21f3d9aea84d3b3
Jak se jedná s lidmi
Brainwashing
Vod kud tento magor čerpá přesvědčení, že Kristus
Mne teď tíží jiné břímě.
Admin nekoná.
Tu se uráží, budu i já.
Roberntine, Ty vypatlanej mozku, zamysli se trošku. Ty se navážíš do člověka, kterej ví stokrát tolik než Ty, nevzdělanej mantáku? Průsgumák je Ti sypoš? Já Ti ukážu svoje diplomy,magore. Ty mi ukážeš akorát hovno. Papír, že jsi si prodloužil maturitu na dívčím lyceu.
Se nám představ, a třeba na Fasabůku. Kreténe nevzdělanej. Nevíš nic, hraješ si na internetu na někoho, čím nejsi a ani nebudeš. Hnus.
Neber si mně do huby. Najdu si Tě, a tu držku Ti roztrhnu. Aby jsi poznal, jak se to dělá u první divize námořní pěchoty. Hezkej den. Jeden z posledních!
Prilievanie oleja do ohňa
Akt ukřižování
Jeden z posledných